bloggbella

Alla inlägg under oktober 2010

Av bella - 29 oktober 2010 15:16

jaaa!!! det e höstlov!!

hihi har en massa framför mig!!!

jo på mondag kommer LINE!!! min ängel från stokholm..

hihi älskar henne värkligen!! å hon kommer på mondag!!

hon ska stanna hela veckan å vi ska shoppa, bio hänga me madde, soso

å petra!!! hihi ska bli en bff vecka!!

hihi love y people!!

 

  

Av bella - 28 oktober 2010 23:04

Hihi hej alla i natten!!Jag ligger under Täcket nu...Kl e 23;010 ... Det spö regnar ute man kan höra prasslet som slår motGlasrutan ... Hihi as mysigt e det!!Jaja ska upp jätte tidigt imon typ 7 eller nåt .. Jaja sen E det y höstlov!!!Såå jävla kul ska det bli med haloween å allt å så kommer minBff ner oxå!!! LINE !!Hihi hon flyttade typ när vi var 5-6 år... jag grät såååå himmla mycket NärHon flyttade... Men vi hälsar y på varran då å då som nu när hon kommer På mondag =)Nä måste sova godnatt !! <3<3

Av bella - 28 oktober 2010 19:19

hihi hej alla !!!

jag går y i musikklass... å så

å nu till jul ska vi ha två konserter å ett lucia tåg!! hihi ett lucia tåg typ i stan som ska bringa glädje i varge gatuhörn!! ska bli jätte kul solklart...

jaja men det blir y till jul då... så håll ögonen öppna efter oss!!!

va gillar ni min design....?

natta hjälpte mig... jätte shysst av henne!!<3

nä ska ta en glass nu puss!!!

 

  

Av bella - 28 oktober 2010 17:52

hihi hejj alla bloggare å pusss på er!!

hihi guud det bara öser ner...

glömde gympapåsen idag så fick gå hela vägen till min förra skola

boring!!!!! å det öste ner så jag såg ut som en smält snö gubbe!!!

jaja men jag gick me karin å hon lyste upp stämningen å vi pratade om

lite ditt å datt....

vi är rättså lika... jag å karin ... jag insåg det idag... vi kunde prata om saker som man inte kunde säga till andra..

här kommer en bild på henne!!!


  

Av bella - 27 oktober 2010 14:32

hihi hejjjj!!

cho cho

tja tja

helo helo

hola

bonjour

ja det finns många sätt å säga hej!!

jaja tittar tv å bloggar ... ska käkka mellanmål

regnet bara öser ner ... ös ös ös

jaja bloggar sen igen..


  

Av bella - 27 oktober 2010 14:05

Hy hej alla sitter på bussen nu... Jaja änny en skoldag.. Det går y Såå jävla snabbt!!!Altså det e y n snart höstlov å allt.. Måste börja skriva önsklelisa!! Altså det e inte så attJag tror på tomten men ändå vill man ha han där.. Jo det hör y till å Det blir y ingen ricktg jul utan honnom hihi förra året så var det en polsk hih ärigt talatSå visste jag inte vem det va hihi nä får blogga mer när jag e hemma puuss

Av bella - 27 oktober 2010 08:31

hihi hej bloggen!!!

hihi det e idag som de den kortaste dagen..

hihi jag kommer hem rättså tidigt...

jaja tittar på tv nu..

.jajaj bloggar mer sen puss


Av bella - 26 oktober 2010 21:40

hihi har stylat mig själv!!

va tycks??


  

Presentation


Detta är min blogg ...
komentera på tävlingarna eller bara titta runnt... svara på omröstningen oxå =)

Besöksstatistik

Omröstning

OM DU BLEV STRANNDAD PÅ EN ÖDE Ö VA SKULLE DU TA ME DIG ??
 smink
 en utlänning
 toalett
 kniv
 en spanska bok
 ööölll
 din pappa / mamma
 mobil fasst me ingen täckning
 en fisk
 ett väggutag! o.O
 en tandborste
 tandfeen
 en kaffekopp utan kaffe i
 ett frö
 200 kr
 en vattenkanna
 ett ägg
 smöör
 jultomten
 en onsynlig pedofil

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards