bloggbella

Alla inlägg under oktober 2010

Av bella - 31 oktober 2010 14:27

Altsååå kolla sååå sööt!! å den fiinns på HM för 49.50 !!!

måååste bara ha den!!!

jag menar sååååååå mycket villl ha den!!


   !!!!!!

Av bella - 31 oktober 2010 13:46

hihi när jag städade i mitt rum så hittade jag i min garderob min klänning!!

hihi den jag har sytt själv!! jag sydde den till min skolavslutning i 6an å jag passade i den perfekt!!

hihi och du ligger den där ....  nästan bortglömd....hihi jag kom ihåg hur jag kämpade med den... å sydde om å om... hahah den blev facktist rättså bra...

nä måste fortsätta städa puuuus


en blid å klänningen..

  









här kommer en fråga om va ni väljer...

ska man ha kort eller lång klänning????


  

Av bella - 31 oktober 2010 10:14

Godmorron bloggen!!!!!!!

hihi sitter i mitt rum å ska igentligen städa för line från stockholm kommer imon men ett litet morgon inlägg skulle ni får....

hihi va tycker ni? jag behöver lite hjälp jag ska ha en matta i mitt rum men vet inte vilken färg jag ska ha.....

ni får gärna skriva eller komentera ert tipps....

jaja måste fortsätta städa.... puuuuus


Av bella - 30 oktober 2010 20:17

MOHHAHAHAHAHAHAAH HAHAHAH¨

HALLOWEEEENNNN!!!!!!!¨JA!!!

HIHIHI E MED MADDE Å SOSO Å HALLOOWEENAR !!

SKIIIT KUUL E DET!!!!! HAHAH FICK ASS MYCKET GODIS!! HIHI LITE STORA FÖR DET MEN ENDÅ DET E Y KUUL!! HIHI HÄR KOMMER EN MASSA BILDER TILL ER MINA FANTASTISKA LÄSARE!!

                                      

Av bella - 30 oktober 2010 11:21

hhihi e hos vackra madde!!

vi designar hennes blogg www.chocolatelover.devote.se

hihidet blir fiiint när det e klart =)

jaja mamma å pappa är iväg så jag ska stanna här rättså länge

måste fortsätta nu

pppuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss

  

Av bella - 30 oktober 2010 09:29

HIHI

detta är bara för skojjs skull hihi

jo men jag skriver en låttext å sen den första som komenterar det rätta svaret vinner!!!

skriv så här...

*svaret på låten "titel"

*priset du vill ha...

hihi här kommer texten:

 

: So I say thank you for the music... the songs i am singing...

 

gruppen har vunnit melodifestivalen!!

KOMENTERA!!!

  

Av bella - 30 oktober 2010 09:03

hahahahahh bardas medeltida förening (BMF) är ett slags teater ute i skogen.

therese å daniel skulle dit idag å sätta upp en piäs till föräldrarna hiihihi

jag ville inte gå det var typ mer för 7 årningar å så och jag ska till madde å soso sen så mamma får spela in det istället så jag kan se det sen...

jaja bråkade lite med mina föräldrar igår om att typ tv dödar enns fantasi å så...

men jag tittar faktist inte så mycke på tv... jag går ut med lisa (hund) jag älskar å måla jag har runt 5 tavlor som jag har gjort själv och jag spelar piano oxå har precis lärt mig furu lise på pianot... så sååå mycket är jag inte framför tv... det är värre med daniel han sitter dygnet runt!!! så han är värre...

nä ska kolla busstabellerna till madde puuuuuuusss

bloggar  mer sen....


  

 

Av bella - 29 oktober 2010 16:35

Hihi sitter på bussen till dansen .. Träffade enJätte trevlig kvinna som satte sig bredvid migHihi hon hade lite problem me att smsa så jag hjälpteHenne ...Jätte snäll va hon. hon skulle hem från jobbet å viHade det väldigt trevligt...Det är skönt med såna som bara njuter utav livet och Stresssar som andra...Nä nu ska jag av puuuusss !!

Presentation


Detta är min blogg ...
komentera på tävlingarna eller bara titta runnt... svara på omröstningen oxå =)

Besöksstatistik

Omröstning

OM DU BLEV STRANNDAD PÅ EN ÖDE Ö VA SKULLE DU TA ME DIG ??
 smink
 en utlänning
 toalett
 kniv
 en spanska bok
 ööölll
 din pappa / mamma
 mobil fasst me ingen täckning
 en fisk
 ett väggutag! o.O
 en tandborste
 tandfeen
 en kaffekopp utan kaffe i
 ett frö
 200 kr
 en vattenkanna
 ett ägg
 smöör
 jultomten
 en onsynlig pedofil

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards