bloggbella

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

kanske ska börja??

Av bella - 17 december 2010 16:08

jag kanske ska börja blogga igen ?? va tycker ni??

hihi jag tror jag gör det.... ^^
jaja det e y snart jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så skojj!!!

hahah jag känner på mig att det kommer bli en jävligt bra jul i år ;)

sitter här me en chokladbit i handen

 

jag ska göra slut me min kille.......

vene inte riktigt vf .... men altså vi hade det typ bra ibörjan.. å så men typ alla puchade en å typ alla bara ska ni hångla nu å så... man kände sig sååå pinsam ..... :(

men det är y solklart att jag inte bara gör slut för det ^^ men jag vill bara inte vara ihopp längre utan bara vänner ....

han ... han ja han var typ inte min typ... hihi

sååå killar jaag är singel!!!!!!!!!!!! men jag vill gärna att ni är seriösa ^^

hahah

jaja ska slå in julklappar nu så tjuv kika inte ;)

 

  

 
 
Ingen bild

Lamiyah Bieber

17 december 2010 16:18

jaaaaaaa du har rätt

 
Ingen bild

Zee

17 december 2010 16:25

oh, presenter :3 ( ställer mig på tå för att se vad som är i) ser de nääääääääääästaaan ;I

 
Ingen bild

Ylva

17 december 2010 18:47

Ni blev i alla fall inte lika pushade som kattis och tobbe........

 
Ingen bild

sofia

18 december 2010 14:12

det är så klart sund att ni har göt slut men om det var det du ville så var det bäst

 
Ingen bild

sofia

26 december 2010 10:18

vf skriver du inte saknar det mycket jag kollar varje dag men jag ser bara samma sak hella tiden om du inte vill skriva stäng ner den i stälet :( eller så skriver du. Och jag tycker bätre om altenativ 2 :)

 
Ingen bild

Kattis

2 januari 2011 16:31

vfr gillar jag ylvas kommentar...? xD<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bella - 16 januari 2011 21:26


hahah jepp jag har bytt till blogg .se!! www.Junissa.blogg.se  alla gå in!! snälla<3 <3 så ses där ;)    ...

Av bella - 12 januari 2011 17:28

BILDER!!!!! <3                    

Av bella - 10 januari 2011 19:54

altså jag vill blogga men altså för det första så typ har jag ingen tid 2 jag får typ inte skriva typ va jag vill å så .... men va ska man skriva?? jag har käkat fil?? elr att jag har börjat skolan?? nä booriing jag har igentligen mycket å skriva m...

Av bella - 9 januari 2011 19:31


hahahah gisssa personen ska jag ha för en vecka ;) jag kommer lägga ut en bild och sen ska ni gissa vem de e ;) komentera ert svar och ni får bara gissa en gång     vem??    ...

Av bella - 9 januari 2011 18:42


This is 4 you!!          

Presentation


Detta är min blogg ...
komentera på tävlingarna eller bara titta runnt... svara på omröstningen oxå =)

Besöksstatistik

Omröstning

OM DU BLEV STRANNDAD PÅ EN ÖDE Ö VA SKULLE DU TA ME DIG ??
 smink
 en utlänning
 toalett
 kniv
 en spanska bok
 ööölll
 din pappa / mamma
 mobil fasst me ingen täckning
 en fisk
 ett väggutag! o.O
 en tandborste
 tandfeen
 en kaffekopp utan kaffe i
 ett frö
 200 kr
 en vattenkanna
 ett ägg
 smöör
 jultomten
 en onsynlig pedofil

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards