bloggbella

Alla inlägg under november 2010

Av bella - 30 november 2010 18:03

ommggggggggg jag ska snart ha konsert!!!!!!!!!!!!

sååå jävla nervös e jaagg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!

hjärtat bultar soommm faaaaaaaaan och jag har minst ätit 5 pankakor

hahahah har övat jätte mycket det e därför jag inte hunnit blogga så mycket

ska sjunga "monday morning" och "october" hela min klass ska vara me hihi vi e y musiklassen på skolan så hoppas det går bra ;)

jag skakar så nervös e jag ... hahah en sån fegis e jag ;)

gud gud gud gud gud hjälp mig nån !!!

jaja bloggar när det e över.....

önska mig lycka till!!

<3 <3 <3 <3

lysna på dom det är dom jag ska sjunga ;)

 

october


monday morning

Av bella - 20 november 2010 15:35

hahah detta köppte jag på julmarknaden för 5 kr!!!


     

Av bella - 20 november 2010 15:20

tja bloggare har varit på jul marknad å jag fick ass mycket för jätte lite pengar hade me mig typ 50 kr och jag fick ett pärl halsband,ett armband,en väckarklocka som lyser i olika färger och har olika ljud, ett munspel

( kan Jingel bells och my heart will go on ) på munspelet, en jätte stor peparkaka en skissbok som jag kan skissa i och måla i, en anteckningsbok och en deckarbok :) snacka om mycket för så lite!!

hahah bilder kommers en puuuss


Av bella - 18 november 2010 17:43

   här kommer lite bloggar soom jag älskar och ni får gärna kolla in då


www.pusspetra.blogg.se

www.chocolatelover.devote.se

www.loveline.bloggplatsen.se

www.iilovecandy.bloggplatsen.se

www.nnathaliiie.blogspot.com

loove y Btches


Av bella - 18 november 2010 15:30

heeejjj!! <3 <3

 

altså min mobil stinker, är tjock, och det fulaste jag vet!!!!!!!!!!!!!!!!

jag hatar den :P hahahahha

den får typ damp på mej hela tiden jag menar halå? jävla skiiiittt säger jag bara!

den borde inte finnas och den e inte alls populääär !!!! den tror den e nått ibland men det e den absoluuuttt inte !!!!!!!!!

hahahh snacka om min "mobil" :P

konstig e jag ibland ;)

 

 

 

 

jajaj jag kom hem förut efter skolan .....

sitter å dricker jouice hahah  är beroende av det ^_^

nä ska nog kolla på min rooss blogg www.pusspetra.blogg.se

 

 

Pööösss

    

Av bella - 17 november 2010 15:42

hahah jag  har blivit beroende av läppglanns jag ricktigt måste ha det typ hela tiden!<3 <3

läppglanns läppglanns!!! <3

har min favorit i handen på bilderna <3

    

Av bella - 17 november 2010 14:44

hahah 500 kommer jag att fåååå!!!

jepp det kommer jag att få när månaden e slut!!!

men det finns hakar på det oxå 8) hahha jo jag måste då å då hjälpa till hemma jo men du vet typ ta disken ellr nått sånt..... det låter jobbigare än va det e ;)

jaja men jag kommer iallafall få 500 kr i månaden om jag fortsätter hela året så jag kommer att tjäna 500x12 = 6000kr!!!!!!!!!!!!! hahahah ska shoppa som bara den ;)

jaja ska käka chokladpudding nu

PPPPÖÖÖÖÖÖÖSSSSSS

  

  

Av bella - 16 november 2010 15:39

Jepp det stod rätt vi ska ha en konsert!!!!

hihi jo jag å min musiklas ska ha en konsert snart å vi övar för fullt!

jag ska sjunga "monday morning" me katta, october me sandra och så ska jag vara en skrikade tjej vid en låt om en popsjärna hahahah snacka ass kuull!!

musiklasen äger!!!!!!!!

hahah vi fick sluta tidigt idag igen typ kl.1 elr nått.... fasst jag å några vänner hängde i korridårerna ett tag till efter.... sen tog jag bussen hem....

jaja.... måste nog öva nu på texterna till låtarna

see y all soon <3

  

Presentation


Detta är min blogg ...
komentera på tävlingarna eller bara titta runnt... svara på omröstningen oxå =)

Besöksstatistik

Omröstning

OM DU BLEV STRANNDAD PÅ EN ÖDE Ö VA SKULLE DU TA ME DIG ??
 smink
 en utlänning
 toalett
 kniv
 en spanska bok
 ööölll
 din pappa / mamma
 mobil fasst me ingen täckning
 en fisk
 ett väggutag! o.O
 en tandborste
 tandfeen
 en kaffekopp utan kaffe i
 ett frö
 200 kr
 en vattenkanna
 ett ägg
 smöör
 jultomten
 en onsynlig pedofil

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards